Datu apstrādes politika
Personas datu apstrādes politika ir spēkā no 2020. gada 1. novembri.
Šajā Personas datu apstrādes politikā, ir aprakstīta kārtība, kādā ABS Rezerves Dalas apstrādā personas datus.
Šī politika ir piemērojama, ja Klients izmanto, ir izmantojis vai ir izteicis vēlēšanos izmantot ABS Rezerves Dalas sniegtos pakalpojumus, vai ir citā veidā saistīts ar ABS Rezerves Dalas sniegtajiem pakalpojumiem, tai skaitā attiecībās ar Klientu, kas nodibinātas pirms šīs Politikas spēkā stāšanās.
Definīcijas
- Klients ir jebkura fiziska vai juridiska persona, kura izmanto, ir izmantojusi, vai ir izteikusi vēlēšanos izmantot jebkurus ABS Rezerves Dalas sniegtos pakalpojumus vai ir jebkādā citā veidā saistīts ar tiem.
- Personas dati ir jebkura ar Klientu tieši vai netieši saistīta informācija.
- Apstrāde ir jebkura ar Personas datiem veikta darbība (tai skaitā vākšana, ierakstīšana, glabāšana, mainīšana, piekļuves došana, pieprasījumu veikšana, nodošana u.tml.).
- ABS Rezerves Dalas ir Latvijā reģistrēts uzņēmums, kurš rīkojas Personas datu pārziņa statusā vienotās reģistrācijas Nr. 41503075826, juridiskā adrese Daugavpils, Jelgavas iela 5, LV-5404, ABS Rezerves Dalas kontaktinformācija ar personas datu apstrādi saistītajos jautājumos ir: info@absonline.lv .
Vispārīgā informācija
- Klientam ir tiesībās vērsties pie ABS Rezerves Dalas, lai noskaidrotu:
- kādi Klienta personas dati ir ABS Rezerves Dalas rīcībā, kā tie tiek apstrādāti un kādiem mērķiem.
- kam nodoti Klienta personas dati;
- tiesības pieprasīt labot neprecīzus personas datus, piemēram, kontaktinformācijas maiņas gadījumā (telefons, e-pasts);
- pieprasīt dzēst personas datus;
- jebkura brīdī, vēršoties pie ABS Rezerves Dalas, varat atsaukt Jūsu iepriekšējo piekrišanu Jūsu datu apstrādei un uzglabāšanai;
Personas datu apstrādes mērķi
- veikt komercdarbību;
- pakalpojumu darbības nodrošināšanai / uzturēšanai;
- preču un pakalpojumu uzlabošanai, jaunu preču un pakalpojumu attīstībai;
- pakalpojuma lietošanas veicināšanai;
- pakalpojumu reklamēšanai un izplatīšanai jeb komerciāliem nolūkiem;
- klientu apkalpošanai;
- iebildumu izskatīšanai un apstrādei;
- klientu noturēšanai, lojalitātes celšanai, apmierinātības mērījumiem;
- norēķinu administrēšanai;
- mājaslapu uzturēšanai un darbības uzlabošanai;
- saglabāt Klientu pieteikumus un iesniegumus par preču pirkumu un pakalpojumu sniegšanu, citus pieteikumus un iesniegumus, piezīmes par tiem, t.sk., kas veikti mutiski, zvanot, interneta mājas lapās un pašapkalpošanās vidē;
- analizēt ABS Rezerves Dalas mājaslapu, interneta vietņu un mobilo lietojumu darbību, izstrādāt un ieviest to uzlabojumus;
- veikt darbības Klientu noturēšanai;
- segmentēt klientu datu bāzi pakalpojumu efektīvākai nodrošināšanai;
- izstrādāt un attīstīt preces un pakalpojumus;
- reklamēt savas preces un pakalpojumus, nosūtot komerciālus paziņojumus;
- veikt Klientu aptaujas par precēm un pakalpojumiem un to lietošanas pieredzi;
- statistikai un biznesa analīzei;
- plānošanai un uzskaitei;
- efektivitātes mērīšanai;
- atskaišu sagatavošanai;
- klientu aptauju veikšanai;
- nodrošināt korporatīvo pārvaldību, finanšu un biznesa uzskaiti un analītiku;
- nodrošināt efektīvus uzņēmuma pārvaldības procesus;
- pakalpojumu sniegšanas un preču pārdošanas, un piegādes efektivitāti;
- nodrošināt pakalpojumu sniegšanas, preču pārdošanas, un piegādes efektivitāti
- administrēt maksājumus;
- administrēt neveiktus maksājumus;
- vērsties valsts pārvaldes un operatīvās darbības iestādēs un tiesā savu tiesisko interešu aizsardzībai;
- informācijas sniegšanai valsts pārvaldes iestādēm un operatīvās darbības subjektiem ārējos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un apjomā;
- citos specifiskos nolūkos, par kuriem Klients tiek informēts brīdī, kad viņš sniedz attiecīgus datus ABS Rezerves Dalas.
Personas datu apstrādes principi
- Personas dati tiek godīgi un likumīgi apstrādāti;
- Personas datu apstrāde tiek veikta konkrētiem mērķiem un tikai saskaņā ar tiem
- Dati ir adekvāti (ne pārmērīgi), atbilstoši un tādā apjomā, kāds nepieciešams datu vākšanai un turpmākai apstrādei;
- Dati ir precīzi, un, ja tas nepieciešams personas datu apstrādei, pastāvīgi tiek atjaunināti. Dati, kuri ir neprecīzi vai nepilnīgi, tiek izlaboti, papildināti, izdzēsti vai to apstrāde tiek izbeigta;
- Dati netiek glabāti ilgāk nekā nepieciešams;
- Dati tiek apstrādāti saskaņā ar Klienta tiesībām;
- Dati ir drošībā;
- Dati netiek pārsūtīti uz citām organizācijām, iestādēm bez drošas adekvātas aizsardzības
- personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar Latvijas Republikas Fizisko personu datu aizsardzības likumā un citos tiesību aktos noteiktām personas datu apstrādes prasībām.
Personas datu glabāšanā
- Personas dati tiks apstrādāti tikai tik ilgi, cik nepieciešams;
- Glabāšanas periods var būt pamatots ar līgumu ar Klientu, ABS Rezerves Dalas leģitīmajām interesēm vai piemērojamajiem normatīvajiem aktiem (piemēram, likumiem par grāmatvedību, par elektronisko sakaru pakalpojumiem, noilgumu, civiltiesībām u.tml.).
Personas datu aizsardzība
- ABS Rezerves Dalas, apstrādājot Klienta personas datus, izmanto drošus organizatoriskus un tehniskus pasākumus, kas pienācīgi aizsargā šos datus pret nejaušu vai nelikumīgu iznīcināšanu, pārveidošanu, atklāšanu un pret visām citām nelikumīgām darbībām. Sabiedrībai nodotā informācija tiek glabāta drošos serveros;
- ABS Rezerves Dalas norāda, ka nododamie dati tiek pārraidīti ar elektronisko saziņas līdzekļu starpniecību, izmantojot elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzēju pārvaldāmos saziņas tīklus, tāpēc ABS Rezerves Dalas nevar garantēt un nav atbildīga par datu drošību un aizsardzību, tos pārraidot šādā veidā;
Personas datu saņēmēji
Personas dati tiek nodoti citiem saņēmējiem, piemēram:
- institūcijām, piemēram, tiesībsargājošajām iestādēm, nodokļu pārvaldes, uzraudzības iestādēm un finanšu izmeklēšanas iestādēm;
- parādu piedzinējiem, saskaņā ar noslēgto līgumu starp Klientu un ABS Rezerves Dalas, tiesas, ārpustiesas strīdu risināšanas iestādēm, bankrota vai maksātnespējas procesa administratoriem;
- citām personām, kuras ir saistītas ar ABS Rezerves Dalas pakalpojumu sniegšanu, t.sk. arhivēšanas, pasta un e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, Klientam sniegto pakalpojumu sniedzējiem, par kuru pakalpojumiem Klients ir pieteicis rēķinus.
Klienta tiesības
Klientam ir visas Latvijas Republikas Fizisko personu datu aizsardzības likumā un citos tiesību aktos nostiprinātās tiesības, ieskaitot tiesības:
- būt informētam par savu personas datu apstrādi;
- iepazīties ar saviem personas datiem un to, kā tie tiek apstrādāti;
- saņemt informāciju par to, no kādiem avotiem un kādi personas dati ir savākti un kādos nolūkos tie tiek apstrādāti;
- saņemt informāciju par to, kādiem datu saņēmējiem personas dati tiek sniegti un/vai tikuši sniegti;
- pieprasīt izlabot vai iznīcināt savus personas datus, vai apturēt savu personas datu apstrādes darbības, izņemot glabāšanu, ja tiek konstatēts, ka dati tiek apstrādāti, pārkāpjot tiesību aktus;
- nepiekrist savu personas datu apstrādei.
Komerciāli paziņojumi
- Saziņu par komerciāliem paziņojumiem par ABS Rezerves Dalas un/vai trešo pušu pakalpojumiem un citiem ar tiešu nolīgto pakalpojumu nodrošināšanu nesaistītiem paziņojumiem ABS Rezerves Dalas veic saskaņā ar ārējos normatīvajos aktos noteikto vai saskaņā ar Klienta piekrišanu.
- Komerciālo paziņojumu veidi:
- Īpašie individuālie paziņojumi;
- Interesantas akcijas;
- Lojalitātes programmas piedāvājumi;
- Atlaižu iespējas;
- Loterijas un izlozes piedāvājumi;
- Ielūgumi/aicinājumi uz ABS Rezerves Dalas un/vai trešo pušu organizētājiem pasākumiem;
- Saziņu, tajā skaitā, par komerciāliem paziņojumiem, ABS Rezerves Dalas var veikt arī, izmantojot automātiskas zvanīšanas iekārtas.
- Klienta dotā piekrišana komerciālu paziņojumu saņemšanai ir spēkā līdz tās atsaukumam (arī pēc pakalpojumu līguma beigām). Klients jebkurā laikā var atteikties no turpmākas komerciālo paziņojumu saņemšanas kādā no šādiem veidiem:
- nosūtot e-pastu uz adresi info@absonline.lv;
- zvanot uz ABS Rezerves Dalas veikalu (+371) 233-00-222;
- klātienē ABS Rezerves Dalas veikala (Daugavpils, Jelgavas iela 5, LV-5404).
- Izmantojot komerciālajā paziņojumā paredzēto automatizēto iespēju atteikties no turpmāku paziņojumu saņemšanas, noklikšķinot uz atteikšanās norādes attiecīgā komerciālā paziņojuma (e-pasta) beigās.
- ABS Rezerves Dalas pārtrauc komerciālo paziņojumu sūtīšanu, tiklīdz tiek apstrādāts Klienta pieprasījums. Pieprasījuma apstrāde ir atkarīga no tehnoloģiskām iespējām, kas var būt līdz divām diennaktīm.
- Izsakot savu viedokli aptaujās un atstājot savu kontaktinformāciju (e-pastu, tālruni), Klients piekrīt, ka ABS Rezerves Dalas var ar viņu sazināties, izmantojot sniegto kontaktinformāciju sakarā ar Klienta sniegto novērtējumu.
- Jaunumu izsūtīšanai un analizēšanai ABS Rezerves Dalas izmanto drošu programmnodrošinājumu. Apliecinām, ka citām personām Jūsu dati netiks nodoti.